مقالات

آنچه باید در مورد گلدان ژله ای بدانید

گلدان ژله ای

آنچه باید در مورد گلدان ژله ای بدانید

گلدان ژله ای چیست ؟

از گلدان ژله ای به دلیل انعطاف و کیفیت قابل قبولی که دارد، برای کاشت انواع قلمه، بذر و گل و گیاهان ظریف و حساس استفاده می شود. مواد به کار رفته در تولید این گلدان از پلاستیک است و جزء اصلی ترین و پرطرفدارترین گلدان های پلاستیکی در کشور محسوب می شود. رنگ بندی متنوع در این گلدان ها باعث شده که از آن ها در زمینه کشاورزی نیز استفاده شود. همچنین وجود تنوع در این گلدان ها، این امکان را به شما می دهد که راحت تر گلدان مورد نیاز خود را از فروشگاه ها خریداری کنید. در این مقاله از ورسن پلاستیک همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری را در این زمینه در اختیارتان قرار دهیم.

گلدان ژله ای

آنچه باید در مورد گلدان ژله ای بدانید

مقایسه گلدان های ژله ای با گلدان های معمولی

گلدان های ژله ای و گلدان های معمولی در مقایسه با یکدیگر دارای تفاوت های اساسی هستند. از این رو ما در این بخش می خواهیم مهم ترین تفاوت آن ها را بررسی کنیم.
• همان طور که مشخص است، گلدان ژله ای به دلیل منعطف بودن در برابر ضربات وارده، مقاومت بیشتری از خود نشان می دهد. در حالی که این امر در مورد گلدان های معمولی صدق نمی کند و ممکن است با کوچک ترین ضربه گلدان معمولی آسیب ببیند.
• گلدان ژله ای برخلاف گلدان ساده به هیچ عنوان خشک و شکننده نبوده و همچنین دارای وزنی سبک تر نسبت به گلدان معمولی است.
• این گلدان ها در واقع نوعی از گلدان های پلاستیکی هستند با این تفاوت که در تولید گلدان ژله ای مواد بهتری به کار رفته است.
• از دیگر تفاوت های این دو نوع گلدان می توان به سوراخ های تعبیه شده در قسمت انتهایی گلدان ژله ای اشاره کرد که امکان زهکشی راحت را به گل می دهد.
• دیگر عاملی که باعث تفاوت این دو نمونه گلدان شده است، عدم وجود دسته در قسمت بیرونی گلدان های ژله ای است. در حالی که این امر در مورد گلدان های پلاستیکی صدق می کند و شکل ظاهری آن ها را نازیبا جلوه می دهد.

موارد گفته شده اصلی ترین و مهم ترین تفاوت دو گلدان ژله ای و معمولی هستند که امکان تهیه راحت تر و بدون دغدغه را به شما می دهند.

گلدان ژله ای

خرید گلدان ژله ای

خرید گلدان ژله ای

در حال حاضر خرید گلدان ژله ای به دو روش مختلف صورت می گیرد که این امکان را به مشتری می دهد تا با خیالی راحت تر خرید خود را انجام دهد. مرسوم ترین روش های خرید گلدان، خرید به صورت حضوری است. در خرید حضوری فرد خریدار قبل از خرید، گلدان ها را از جنبه های مختلف از جمله مسئله اقتصادی و کیفیت مورد بررسی قرار می دهد‌.

دیگر نوع خرید که روز به روز به طرفداران آن اضافه می شود، خرید غیر مستقیم و یا آنلاین است. این نوع خرید، نسبت به خرید دیگر از نظر زمانی و اقتصادی هزینه های کمتری را در بر می گیرد.

کاهش هزینه های مختلف در این نوع خرید باعث شده که افراد بیشتری به سمت خرید آنلاین روی بیاورند، البته خریداران در خرید آنلاین باید بسیار هوشیار باشند تا در دام افراد کلاهبردار و سودجو نیفتند و از طریق سایت های معتبر، گلدان ژله ای را تهیه کنند. هم خرید حضوری و هم خرید آنلاین طرفداران خاص خود را دارد، پس نمی توان با قاطعیت گفت که مثلا خرید حضوری بر خرید آنلاین برتری دارد یا برعکس.

برای کسانی که مشغله های کاری دارند و نمی توانند حضوری اقدام کنند خرید غیر مستقیم مناسب تر است. برای افراد سخت پسند نیز خرید مستقیم بهتر است؛ چون با خیالی راحت تر خرید می کنند.

فروشگاه ورسن پلاستیک به عنوان تولید کننده گلدان ژله ای با بکارگیری تجهیزات مدرن و کارشناسان متخصص در این حوزه تاکنون توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب نماید و با کیفیت ترین و بهترین گلدان های ژله ای را تولید و در بازار عرضه کند. از جمله مزایای خرید از فروشگاه ورسن پلاستیک می توان به قیمت مناسب و تضمینی، ارسال کالا در کوتاه ترین زمان ممکن، کیفیت بالای محصولات و همچنین وجود محصولات متنوع اشاره کرد.

انواع گلدان های ژله ای و سایز آن ها

از جمله رایج ترین نوع گلدان های ژله ای موجود در بازار می توان به نوع گرد، مستطیلی و مربعی اشاره کرد. در مورد سایز این گلدان ها نیز باید گفت که با توجه به کارایی مختلفی که این گلدان ها دارند، تنها در یک یا دو سایز تولید نمی شوند. در همین راستا باید بدانید که انواع سایزهای گلدان ژله ای از عدد 6 شروع و تا عدد 26 ادامه دارد، ولی رایج ترین سایز ها شامل 6، 8، 11، 12، 16، 17 ، 19 ، 21، 24 ، 26    می باشد.

پس با این حال باید گفت که این گلدان ها در سایزهای کوچک، متوسط و بزرگ تولید می گردند. بیشترین کارایی و استفاده از این گلدان ها در خانه ها و آپارتمان ها بوده و گاهی اوقات برای تزئین در کشاورزی نیز از آنها استفاده می شود. در فروشگاه ورسن پلاستیک انواع گلدان های ژله ای رنگی و آجری در انواع سایزهای مختلف عرضه می گردد.

انواع سایزهای گلدان ژله ای

انواع سایزهای گلدان ژله ای

آشنایی با مزایای گلدان پلاستیکی ژله ای

مسلما هر کالایی که در بازار وجود دارد، دارای مزایا و معایبی است. گاهی اوقات ممکن است مزایای یک کالا بیشتر از معایب آن باشد و در برخی مواقع نیز این امر برعکس خواهد بود. مهمترین مزیت های گلدان های پلاستیکی ژله ای عبارت اند از:

 

 

1. بسیار سبک هستند و به راحتی می توان تعدادی از آن ها را با کمترین زحمت جا به جا کرد.

2. جنس پلاستیک به کار رفته در آن گلدان ژله ای به گونه ای است که در اثر وارد شدن ضربه های متعدد نمی شکند.

3. برخلاف گلدان های سفالی به آبیاری کمتری نیاز دارد؛ چون گلدان های سفالی آب را به خود جذب می کنند.

4. وجود تنوع ظاهری و رنگی و همچنین امکان شستشوی راحت، از دیگر مزایای گلدان های ژله ای می باشد.

5. دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی است و به راحتی به آن آسیب نمی رسد.

6. در برابر گرما و سرما از خود مقاومت بسیار بالایی نشان می دهد.

7. برخورداری از اشکال مختلف و به خصوص شکل هندسی به کار رفته در این گلدان ها از دیگر مزیت های آنها محسوب می شود.

8. راحتی کار کشت انواع گل های مختلف و پرورش آسان آن ها در محیط مورد نظر نیز از مزایای مهم این گلدان ها به شمار می رود.

10. تعویض راحت گل و گیاه از دیگر مزایای گلدان های ژله ای است که محبوبیت آن را نزد مشتریان دو چندان کرده است.

آشنایی با مزایای گلدان ژله ای

کلام پایانی
گلدان ژله ای یکی از محبوب ترین گلدان های پلاستیکی است که دارای تنوع رنگی، سایزی و قیمتی می باشد. مزایا و فواید بسیار این گلدان ها باعث شده است که نوع ژله ای محبوبیت خاصی در بین عموم داشته باشد. تنوع در خرید، این امکان را به مشتری می دهد تا با خیالی راحت تر برای خرید و تهیه گلدان اقدام کنند. وجود وزن سبک، انعطاف پذیری بالا، مقاومت در برابر ضربه ها و شکل ظاهری گلدان های ژله ای سبب شده که محبوبیت این گلدان ها روز به روز در حال افزایش باشد.

1 نظر در “آنچه باید در مورد گلدان ژله ای بدانید

  1. آرین گفت:

    سلام ممنون از اطلاعات خوبتون بهترین تولید کننده هستید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *